حراجی ها

صفحه اصلی >

دوربین دو چشم Sakura مدل Binoculars

خرید دوربین دو چشم Sakura مدل Binoculars

قیمت : 390,000 تومان

+ اضافه به سبد خرید
(انتخاب کنید← در محل تحویل بگیرید← و بعد پرداخت کنید)

دوربین دو چشم Sakura مدل Binoculars

http://www.harajiha.ir/pic/uploads/1522869000.jpg

دوربین دو چشمی جیبی ساکورا SAKURA
دارای کیـف برزنتی و دستـمال لنز پاک کن اورجـینال
دارای بزرگنمایی قدرتمند و سیستم مرکز فوکوس
محصـولی کاربـردی جهت مســافرت و شکار
سایز کوچک و وزن سبک جهت حمل آسان
با کیفیت ساخت عالی

http://www.harajiha.ir/pic/uploads/1538800485.gif

http://www.harajiha.ir/pic/uploads/1528242801.jpg

دوربين دو چشمي ساكورا با بزرگنمايي قدرتمند و سيستم مركز فوكوس محصولي كاربردي جهت شكار و مسافرت مي باشد. با استفاده از اين دوربين شما يک منظره هوايي از همه چيز مي توانيد داشته باشيد. اين دوربين داراي كيف برزنتي است و همراه اين محصول پارچه تميز كردن لنز هم نيز وجود دارد. از ویژگی های دوربین دو چشمی ساکورا کیفیت ساخت عالی، وزن سبک و اندازه تقریبا کوچک آن است که حمل آن را بسیار آسان می کند.

قیمت فقط: 390000 هزارتومان

                                  

http://www.harajiha.ir/pic/uploads/1523432830.jpg

ویژگی های دوربین دو چشمی ساکورا:
- بزرگنمایی قدرتمند
- سیستم مرکز فوکوس
- زوم 30X
- قطر عدسی شئی 60 میلیمتر
- دارای کیف برزنتی
- دارای دستمال لنز پاک کن
- کیفیت ساخت عالی
- وزن سبک
- اندازه تقریبا کوچک جهت حمل آسان

http://www.harajiha.ir/pic/uploads/1517616354.jpg

دوربين شكاري (دوربين دوچشمي، دوربين ارتشي، دوربين صحرايي) وسيله ا‌ي دستي است براي بزرگنمايي اجسام دور. عمل بزرگنمايي به‌وسيله عبور تصاوير از دو سري لنز مجاور و يك منشور ايستاده صورت مي‌گيرد. دوربين‌هاي شكاري تصوير را ايستاده نشان مي‌دهند برعكس تلسكوپ‌ها كه تصاوير را وارونه مي‌نمايانند. معمولاً بر روي دوربينهاي دوچشمي سه رقم حك شده‌است. رقم نخست كه به نشانه x ختم شده‌است، مثلاً ۶x، بيانگر آن است كه دوربين تصوير را چند برابر اندازه واقعي درشت تر مي‌كند. رقم دوم، مثلاً ۳۰ يا ۳۵، قطر عدسي شيئي را به ميليمتر نشان مي‌دهد. اگر بزرگنمايي عدسي را ثابت فرض كنيم، هرچه قطر عدسي شيئي بيشتر باشد تصويري روشنتر بدست مي آ‌يد. اين نوع دوربين در واقع در نور كم كارايي بهتري دارد. دوربينهايي با مشخصات ۳۰×۶ يا ۳۵×۷ براي مقاصد عمومي مناسب هستند. رقم سوم بيانگر آن است كه از فاصله ۱۰۰۰ ياردي (۹۱۰متري) يك منطقه‌ با چه پهنايي مشاهده مي‌شود.

http://www.harajiha.ir/pic/uploads/1496152483.jpg

تفاوت دوربین ها از یک دیگر بسیار می باشد برای نمونه جنس بدنه و آلیاژ آن، گاز داخلی آن، گاز داخلی جهت جلوگیری از ورود آب و گرد و غبار و همچنین شفافیت تصویر و ... خلاصه همه این ها و تنیجه آن شفافیت تصویر می باشد که تاثیر بالایی در قیمت و وجه تمایز دوربین هاست.

http://www.harajiha.ir/pic/uploads/1457884391.jpg

در دوربین دو چشمی سه رقم حک شده که رقم نخست به x ختم می شود مثل 6x که نشان می دهد دوربین می تواند تصویر را چند برابر اندازه واقعی خود بزرگ کند و رقم دوم مثل 35 قطر عدسی را به میلیمتر نشان خواهد داد. هرچه قطر عدسی بزرگتر باشد تصویر روشن تر خواهد بود این دوربین در نور کم کارایی بهتری را دارد. دوربین هایی با مشخصات 30*6 برای کاربرد های عمومی مناسب می باشند. رقم سوم بیانگر ان است از فاصله 910 متری یه منطقه با چه پهنایی مشاهده می شود.

http://www.harajiha.ir/pic/uploads/1495925822.jpg

ارسال به سراسر کشور از طریق پست

قیمت فقط: 390000 هزارتومان